Ryhmäliikunta - Masku ja lähikunnat

Laadukkaat Les Mills -tunnit, cycling, kiinteytys, venyttely ja paljon muita ryhmäliikuntatunteja 

Tule kokemaan Masku Gymiin ryhmäliikunnan riemu! Tarjontamme kattaa niin Les Millsin monipuoliset konseptitunnit kuin runsaan valikoiman muitakin tunteja. Tunneistamme löytyy helppoja vaihtoehtoja aloittelijoille ja haastavampia kokeneemmille - jokaiselle jotain. Kun haluat tanssillista, rentouttavaa, lihaskuntopainotteista tai ryhtiä harjoittavaa liikuntaa, ilmoittaudu mukaan! Me autamme valitsemaan juuri sinulle sopivan tunnin.

Les Mills -konseptitunnit

Kaikkien Les Mills -konseptituntien ohjelma vaihtuu 3 kk:n välein.

Les Mills BODYATTACK- Sporttinen ja aerobinen intervallitreenitunti, joka kehittää voimaa ja kestävyyttä.

  • Polttaa PALJON kaloreita.

  • Kiinteyttää, muokkaa ja vahvistaa vartaloa.

  • Parantaa kestävyyttä etenkin energisissä lajeissa kuten jalkapallossa, salibandyssä ja jääkiekossa.

  • Parantaa koordinaatiokykyä ja ketteryyttä.

Les Mills BODYBALANCE- Joogaan ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen ja rentouttava musiikki.

  • Vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia.

  • Vähentää lihaskireyksiä ja stressiä.

  • Parantaa tasapainoa, liikkuvuutta ja ryhtiä

Les Mills BodyCombat -Aerobista treeniä, josta saat voimaa että energiaa. Eri kamppailulajeista (karate, nyrkkeily, taekwondo...) tutut liikkeet kehittävät niin nopeutta, voimaa kuin kestävyyttäkin. Iskuja, potkuja ja lyöntejä energisen musiikin tahdissa. Tämän taistelun käyt mielikuvitusvastustajasi kanssa.

Les Mills CXWORX - Nopea ja tehokas treeni vain 30 minuutissa.

  • Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia.

  • Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

  • Haastava harjoitus sekä lihaksille että keskittymiskyvylle.

Les Mills BODYPUMP - Sopii kaikille, jotka haluavat perusteellisen ja yksinkertaisen, mutta tehokkaan koko kehon treenin tunnissa.

  • Kuluttaa jopa 600 kcal.

  • Koko keho vahvistuu.

  • Vahvistaa myös luustoa - ehkäisee osteoporoosia.

  • Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti niin naisten kuin miestenkin keskuudessa.

Les Mills BodyStep - Laudalle askellusta mukaansa tempaavan musiikin tahdissa

  • Nostaa yleiskuntoa

  • Kehittää tasapainoa

  • Parantaa luiden ja nivelten kuntoa

  • Treeniä on helppo soveltaa rankemmaksi tai kevyemmäksi oman kunnon mukaan

Les Mills Tone on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä.

  • Tunti vie sinua kohti terveempää, kiinteämpää, vahvempaa ja nopeampaa kehoa

  • Parantaa lihaskestävyyttä, liikkuvuutta, tasapainoa, ketteryyttä ja keskivartalon hallintaa

  • Nostattaa energiatasojasi ja poltat kaloreita

  • Sinun ei tarvitse olla valmiiksi hyvässä kunnossa, vaan riittää, että haluat kehittyä.

Les Mills Barreon 30 minuuttinen uutuustunti, joka vahvistaa tehokkaasti tukilihaksistoa sekä parantaa liikkuvuutta. Barre haastaa sopivasti myös tasapainoa ja koordinaatiokykyä. Kaunis musiikki ja balettiin pohjautuvat liikkeet luovat tunnille ryhdikkään tunnelman. Aikaisempaa kokemusta baletista ei tarvitse olla. Tule rohkeasti mukaan löytämään sisäinen ballerinasi!

CYCLING (SISÄPYÖRÄILY)

Erittäin tehokas treenimuoto, jossa jokainen voi vaikuttaa itse oman pyöränsä vastukseen ja sitä kautta haastaa itsensä. Sopii mainiosti myös henkilöille, joiden nilkat tai polvet eivät kestä esimerkiksi juoksemista. Kolme erilaista tasoa:

  • Basic: Perustunti, jossa on helppo tutustua lajiin - toimii hyvänä treeninä kaikille kokemuksesta riippumatta

  • Pro: Jo jonkin aikaa lajissa mukana olleille - niille, jotka haluavat löytää oman maksimisuorituksensa

  • Challenge: Haasta itsesi! Pidempi 70 minuutin tunti, jossa ei jarrutella

Core

Puolen tunnin mittainen tunti, jossa keskitytään keskivartalon vahvistamiseen. Tunnin voi yhdistää muihin tunteihin tai osaksi omaa kuntosaliharjoittelua. 

Energy!

Energiaa päivään monipuolisella koko vartalon treenillä! Tervetuloa kiertoharjoittelun perinteiseen maailmaan. Tunti aloitetaan yksinkertaisella alkulämmittelyllä, pikku hiljaa siirrytään itse treeniin ja lopuksi vielä maltetaan venytellä. Liikkeet tehdään oman kehon painolla sekä eri välineitä käyttäen omaan hyvään tahtiin. Tunti ei siis sisällä lainkaan askelkuvioita, ja sopii näin ollen kaikille (myös miehille). Liikkuvuutta, lihaskuntoa sekä sykkeennostoa hyvällä porukalla!

FasciaMethod

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä. Tunti sisältää liikkuvuusharjoittelua, dynaamista täsmävenyttelyä kireille lihaksille sekä liikehallintaharjoittelua. FasciaMethod soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

HIIT

High Intensity Interval Training. Kovalla sykkeellä tehtävä treeni niille, jotka ovat valmiita haastamaan itsensä. Lyhytkestoinen, mutta tehokas intervallitreeni, jossa sykkeennostot ja lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Jokainen tekee omaa tahtiin niin kovaa kuin pystyy, näin ollen tunti sopii kaiken kuntoisille. 

Kiinteytys

Tällä tunnilla kohenee aerobinen kunto ja kroppa kiinteytyy. Ensimmäiset 10-15 minuuttia lämmitellään askeltaen, jonka jälkeen tehdään koko kroppaa kuormittavia harjoitteita, niin lihaskuntoa parantaen kuin sykettä nostaen. Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille. 

Kurvit Kuntoon

Jos kaipaat tehokasta perusjumppaa, joka muokkaa kurvit kuntoon, niin tämä jumppa on sinulle. Kurvit Kuntoon -tunti sisältää lämmittelyn, tehokkaan lihaskunto-osuuden keskivartalolle ja ryhtilihaksille pakaroita unohtamatta. Tunnin lopussa on vielä mukavia liikkuvuusharjoitteita.

LadyJumppa

Lihaskuntopanotteinen perusjumppa, sopivin maustein lisättynä. Musiikkia laidasta laitaan luomaan hyvää fiilistä. Ei sisällä hyppyjä, joten sopii myös nivelvaivaisille.

Lavis - lavatanssijumppa

Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja, kuten humppa, jenkka, rock / jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

RVP

  • Sisältää lyhyen, yksinkertaisen alkulämmittelyn.

  • Helppo tunti keskittyy vatsaan, selkään, reisiin ja pakaroihin.

Suomijumppa

  • Perusaskelluksista ja lihaskuntoliikkeistä koostuva tunti vaihtelevan ja hauskan kotimaisen musiikin tahtiin.

  • Helppoa, tehokasta ja hauskaa!

TerveSelkä

TerveSelkä -tunnilla panostetaan nimensämukaisesti selän hyvinvointiin. Alkuun lämmitellään ja herätellään vartaloa keppijumpalla, jonka jälkeen vahvistetaan keskivartaloa oman kehon painolla tehtävillä liikkeillä. Tunnilla käydään läpi niin vatsa- kuin selkälihaksetkin sekä pakarat. Lopuksi tehdään vielä avaavia kiertoja rangalle sekä venytellään niska-hartiaseutua. 

Zumba

Hauskaa ja tehokasta kuntoilua tanssien. Mukaansatempaavat latinalaisrytmit laittaa vartalon liikkeelle monipuolisesti.