Ryhmäliikunta - Masku ja lähikunnat

Laadukkaat Les Mills -tunnit, cycling, kiinteytys, venyttely ja paljon muita ryhmäliikuntatunteja 

Tule kokemaan Masku Gymiin ryhmäliikunnan riemu! Tarjontamme kattaa niin Les Millsin monipuoliset konseptitunnit kuin runsaan valikoiman muitakin tunteja. Tunneistamme löytyy helppoja vaihtoehtoja aloittelijoille ja haastavampia kokeneemmille - jokaiselle jotain. Kun haluat tanssillista, rentouttavaa, lihaskuntopainotteista tai ryhtiä harjoittavaa liikuntaa, ilmoittaudu mukaan! Me autamme valitsemaan juuri sinulle sopivan tunnin.

Les Mills -konseptitunnit

Kaikkien Les Mills -konseptituntien ohjelma vaihtuu 3 kk:n välein.

Les Mills BODYATTACK- Sporttinen ja aerobinen intervallitreenitunti, joka kehittää voimaa ja kestävyyttä.

  • Polttaa PALJON kaloreita.

  • Kiinteyttää, muokkaa ja vahvistaa vartaloa.

  • Parantaa kestävyyttä etenkin energisissä lajeissa kuten jalkapallossa, salibandyssä ja jääkiekossa.

  • Parantaa koordinaatiokykyä ja ketteryyttä.

Les Mills BODYBALANCE- Joogaan ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen ja rentouttava musiikki.

  • Vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia.

  • Vähentää lihaskireyksiä ja stressiä.

  • Parantaa tasapainoa, liikkuvuutta ja ryhtiä

Les Mills BodyCombat -Aerobista treeniä, josta saat voimaa että energiaa. Eri kamppailulajeista (karate, nyrkkeily, taekwondo...) tutut liikkeet kehittävät niin nopeutta, voimaa kuin kestävyyttäkin. Iskuja, potkuja ja lyöntejä energisen musiikin tahdissa. Tämän taistelun käyt mielikuvitusvastustajasi kanssa.

Les Mills CXWORX - Nopea ja tehokas treeni vain 30 minuutissa.

  • Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia.

  • Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta.

  • Haastava harjoitus sekä lihaksille että keskittymiskyvylle.

Les Mills BODYPUMP - Sopii kaikille, jotka haluavat perusteellisen ja yksinkertaisen, mutta tehokkaan koko kehon treenin tunnissa.

  • Kuluttaa jopa 600 kcal.

  • Koko keho vahvistuu.

  • Vahvistaa myös luustoa - ehkäisee osteoporoosia.

  • Maailman suosituin ryhmäliikuntatunti niin naisten kuin miestenkin keskuudessa.

Les Mills BodyStep - Laudalle askellusta mukaansa tempaavan musiikin tahdissa

  • Nostaa yleiskuntoa

  • Kehittää tasapainoa

  • Parantaa luiden ja nivelten kuntoa

  • Treeniä on helppo soveltaa rankemmaksi tai kevyemmäksi oman kunnon mukaan

Les Mills Tone on 45 minuutin kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä.

  • Tunti vie sinua kohti terveempää, kiinteämpää, vahvempaa ja nopeampaa kehoa

  • Parantaa lihaskestävyyttä, liikkuvuutta, tasapainoa, ketteryyttä ja keskivartalon hallintaa

  • Nostattaa energiatasojasi ja poltat kaloreita

  • Sinun ei tarvitse olla valmiiksi hyvässä kunnossa, vaan riittää, että haluat kehittyä.

CYCLING (SISÄPYÖRÄILY)

Erittäin tehokas treenimuoto, jossa jokainen voi vaikuttaa itse oman pyöränsä vastukseen ja sitä kautta haastaa itsensä. Sopii mainiosti myös henkilöille, joiden nilkat tai polvet eivät kestä esimerkiksi juoksemista. Kolme erilaista tasoa:

  • Basic: Perustunti, jossa on helppo tutustua lajiin - toimii hyvänä treeninä kaikille kokemuksesta riippumatta
  • Pro: Jo jonkin aikaa lajissa mukana olleille - niille, jotka haluavat löytää oman maksimisuorituksensa
  • HC: Haasta itsesi! 45 minuutin mittainen tunti, jossa ei jarrutella. 

Core

Puolen tunnin mittainen tunti, jossa keskitytään keskivartalon vahvistamiseen. Tunnin voi yhdistää muihin tunteihin tai osaksi omaa kuntosaliharjoittelua. 

FLOW

Lihashuoltoa, liikkuvuutta ja kevyttä lihaskuntotreeniä. Kevyttä tai palauttavaa treeniä kaipaaville.

Kiinteytys

Tällä tunnilla kohenee aerobinen kunto ja kroppa kiinteytyy. Ensimmäiset 10-15 minuuttia lämmitellään askeltaen, jonka jälkeen tehdään koko kroppaa kuormittavia harjoitteita, niin lihaskuntoa parantaen kuin sykettä nostaen. Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille. 

LadyJumppa

Lihaskuntopanotteinen perusjumppa, sopivin maustein lisättynä. Musiikkia laidasta laitaan luomaan hyvää fiilistä. Ei sisällä hyppyjä, joten sopii myös nivelvaivaisille.

TOIMINNALLINEN KUNTOPIIRI

Tehokasta kiertoharjoittelua ryhmäliikuntasalissa. Tunnilla tehdään monipuolisia koko kehoa kuormittavia liikkeitä.

RVP

  • Sisältää lyhyen, yksinkertaisen alkulämmittelyn.

  • Helppo tunti keskittyy vatsaan, selkään, reisiin ja pakaroihin.

Suomijumppa

  • Perusaskelluksista ja lihaskuntoliikkeistä koostuva tunti vaihtelevan ja hauskan kotimaisen musiikin tahtiin.

  • Helppoa, tehokasta ja hauskaa!

POWERJOOGA

Vahvistava jooga, jossa kehität voimaa ja liikkuvuutta. Tunnilla muodostetaan voimakkaita sarjoja sekä loppuun huolletaan kehoa. Tunti sopii uusille sekä kokeneille joogaajille.

YINJOOGA

Mieltä ja kehoa rentouttava jooga. Asennoissa pysytään useita minuutteja ja päästetään ajatukset irti päivän askareista. Tunti on rauhallinen ja sopii uusille sekä kokeneille joogaajille.